Systemopdateringer

Hvert kvartal kommer en ny systemopdatering af Microbizz. Der vil være fokus på test og stabilitet af opdateringen, inden den når brugeren. Dette vil også gælde opdateringer til APP’en.

 

September 2017

Release notes – q3 2017 Vi nærmer os nu Q3-releasen af Microbizz, som vil blive tilgængelig natten til den 4. september 2017. Da vi har erfaring med, at mange af vores kunder påbegynder arbejdet tidligt, og evt. vil have spørgsmål til den nye udgivelse, åbner vi vores supporttelefon allerede kl. 7:00 mandag den 4. september […]

Juni 2017

Release notes – q2 2017   Q2-releasen af Microbizz, vil blive tilgængelig natten til d. 6. juni 2017. Da vi har erfaring for, at mange af vores kunder påbegynder arbejdet tidligt og evt. vil have spørgsmål til den nye udgivelse, så vil vi som noget nyt åbne vores supporttelefon allerede kl. 7:00 tirsdag d. 6. […]

Marts 2017

Release notes – q1 2017 D. 6. marts udkommer vores første release i 2017, som ligeledes er første release i vores nye arbejdsgang med kvartalsupload. Baseret på inputs fra vores kunder, vil vi i denne anledning ligeledes gå lidt anderledes til vores release notes, hvor vi i stedet for at liste alle små tiltag og […]

November 2016

November er lige om hjørnet, og dermed også en ny version af Microbizz. Vi benytter stadigt mere tid på at konsolidere vores produkt, baseret på hvad vi hører blandt vores brugere, og i denne måned har vi givet opgavestatus-systemet en overhaling, så man bl.a. kan rettighedsstyre dette, og sætte handlinger op baseret på hvilken status […]

Oktober 2016

Så nærmer oktober sig, og hermed en ny version af Microbizz. Vi introducerer en række nye funktioner, herunder forholdsordre, som er en mulighed for at have flere faste notes-felter på et CRM-objekt, der kan beskrive forskellige faste emner, f.eks. hvad en medarbejder skal gøre i en given situation. For vores app-brugere, har vi også rettet […]

September 2016

Vi byder velkommen til septembers version af Microbizz, som indeholder en række efterspurgte funktioner, herunder rettighedsstyring af skemaer og skabeloner. Dette betyder at den enkelte medarbejder ikke længere behøver at forholde sig til alle virksomhedens skemaer, men kan nøjes med kun at se lige præcis de skemaer der er relevante for vedkommende. Vi har også […]

August 2016

Det er stadigt ferietid, så denne måneds opdatering står primært på fejlrettelser og småforbedring, om hvilke du kan læse herunder. Opdateringen finder sted natten til d. 8. august. 0.1 GENERELT OG STARTSIDE Det er nu muligt at oprette en virksomhed via en aktion i et spørgeskema. Når man overfører en fil, under fanebladet filer på […]

Juli 2016

Det er blevet sommer, så denne måneds opdatering står primært på fejlrettelser og småforbedring, om hvilke du kan læse herunder. Opdateringen finder sted natten til d. 4. juli. Bemærk at august-opdateringen først udkommer d. 8. august pga. ferie. 0.1 GENERELT OG STARTSIDE Rettet en fejl der gjorde at danske vokaler i specielle tilfælde optrådte forkert […]

Juni 2016

Så er vi godt igang med juni og endnu en ny version af Microbizz. Vi har introduceret vores nye driftmiljø, og er begyndt at rykke kunder over på nye servere, hvilket er gået problemfrit. Vi fortsætter med at genfordele kunder over de kommende måneder, og kontakter alle kunder der vil blive påvirket af dette. I […]

Maj 2016

Her følger maj’s opdatering af Microbizz. For vores svenske kunder, er det nu blevet muligt at integrere til økonomisystemet Fort Nox, der udbyder en standardintegration på linje med Economic. I maj forventer vi at tage vores nye app ud af beta således at dette fremover bliver den officielle Microbizz-app. Den gamle app vil stadigt fungere, […]