Systemopdateringer

Hvert kvartal kommer en ny systemopdatering af Microbizz. Der vil være fokus på test og stabilitet af opdateringen, inden den når brugeren. Dette vil også gælde opdateringer til APP’en.

 

Juni 2020

Change requests 1. Opdateringsfiltre i udstyrsmodulet Det er nu muligt at bruge sine opdateringsfiltre i udstyrsmodulets søgningsside. 2. Tilføjelse til beskedsystemet Vi arbejder løbende på at forbedre beskedsystemet og denne opdatering indeholder følgende forbedringer: Det er nu muligt at sende en besked til et team. Det er nu også muligt at oprette sin egen ”gruppe”. […]

Marts 2020

Release Notes Q1 2020 Årets første systemopdatering med fokus på øget brugervenlighed og tilføjelse af ny funktionalitet. Opdateringen inkluderer b.l.a. nemmere tilføjelse af vareforbrug med ny indkøbskurvfunktion, mulighed for kortvisning og opgaveoprettelse under listevisning af udstyr, forbedring af Gantt kortet i planlægningsmodulet, øget funktionalitet i vores App 3.0 version, samt en lang række andre tilføjelser og […]

December 2019

Release Notes Q4 2019 Årets sidste systemopdatering bl.a. med et nyt beskedsystem og et forbedret notesystem, der giver mulighed for at modtage og sende notebesvarelser via mail. Tooltip funktionen er også blevet både opgraderet og forbedret. Derudover har vi rettet fejl og tilføjet ny funktionalitet ud fra de ønsker og behov, vi løbende har modtaget fra vores […]

September 2019

Systemændringer Genåbning af opgaver fra edi Det er nu muligt at afgøre, hvilken status en opgave skal genåbne med, såfremt der tildeles EDI-linjer til en lukket opgave. Man finder den nye indstilling under FAKTURAER -> INDSTILLINGER -> EDI   Afventer fakturering Vi har tilføjet filtermuligheden ”Afventer fakturering” således, at man selv kan opbygge sine egne […]

Juni 2019

Fakturering Indstilling til registrering af salgspris Kostpris på arbejdsområdet beregnes og gemmes når der registreres tid i systemet. Salgsprisen er, indtil nu, blevet registreret ved fakturering. Som vist på billedet, er der nu lavet en indstilling i <FAKTURERING/INDSTILLING/LINJEUDTAGNING> menu, som giver mulighed for at ændre således, at salgspris beregnes ved oprettelsestidspunktet på lige fod med […]

Marts 2019

Release Notes Q1 2019 Q1-2019 releasen af Microbizz er sat til at udkomme natten til tirsdag den 5. marts, og vi vil her fortælle om de funktioner, der introduceres i denne version.   Hurtigguide af Release Notes 2019   Status og arbejdsområder: Det er nu muligt at begrænse hvilke status’er, man kan vælge, når en opgave har […]

December 2018

Release Notes Q4 2018 Q4-2018 releasen af Microbizz er sat til at udkomme om aftenen tirsdag den 11. december, og vi vil her fortælle om de funktioner, der introduceres i denne version.   EOL – dækningsgrad på faktura En EOL (End-Of-Life) annoncering, vedrører funktionalitet som fjernes fra Microbizz-systemet. Vi vil gerne allerede nu gøre opmærksom […]

September 2018

Release note Q3 2018 Q3-2018 releasen af Microbizz udkommer tirsdag den 4. september, og vi vil her fortælle om de funktioner, der introduceres i denne version.   Automatisk registrering af afspadsering Det er nu muligt at få systemet til automatisk at registrere afspadsering, via det indbyggede kontosystem. For at anvende dette, skal der først oprettes […]

Juni 2018

Release notes – Q2 2018 Vi nærmer os nu Q2-2018 releasen af Microbizz, hvilken finder sted natten til onsdag d. 6. juni på grund af Grundlovsdag den 5. juni. Vi er opmærksomme på, at vores Q1-release desværre skabte udfordringer hos flere af vores kunder. Flere af systemændringerne i seneste release var meget markante og samtidigt […]

Marts 2018

Release notes – Q1 2018 App Vi har rettet en fejl, der gjorde, at app’en ikke som udgangspunkt valgte standard-varelinjestatus’en, når man tilføjede en vare. Måden at læse noter på er blevet forbedret. Nu kan den fulde note læses, uden at man skal forlade notelisten. Man trykker på noten for at folde den ud. Man […]